سفارش ساخت رکاب انگشتر

سفارش ساخت رکاب انگشتر

ساخت رکاب برای نگین

برای سفارش ساخت رکاب انگشتر دست ساز باید ابتدا سنگ آماده داشته باشید . چراکه رکاب دست ساز بر خلاف رکاب های آماده یا اصطلاحا ریختگی بصورت تک و اختصاصی برای سنگ ساخته میشوند . اگرچه نقره قابلیت تغییر سایز دارد و رکاب های آماده را در اندازه های مختلف میسازند تا برای سنگ های مختلف و سایز های مختلف بتوان استفاده کرد اما با تجربه کردن این انگشتر ها حتما بزودی تجربه ی با ارزشی کسب خواهید کرد که در یک جمله میشود گفت : فقط انگشتر دست ساز درجه یک ارزش صرف کردن هزینه دارد …

سفارش ساخت رکاب انگشتر

اگر نگین انگشتری مدنظرتان را آماده نکرده اید میتوانید یک انگشتر کامل را سفارش دهید اما اگر برای سفارش ساخت رکاب ، نگین دارید میتوانید هم اکنون پس از مشاهده ی انواع مدل های رکاب دست ساز و انتخاب مدل و سایز اقدام به تماس با ما نمایید و نگین را برای ما ارسال کنید . ما رکاب مد نظرتان را میسازیم و پس از زمانی حدود یک ماه برای شما ارسال خواهیم کرد .

فقط سفارش رکاب یا سفارش انگشتر

ممکن است نگین با ارزشی داشته باشید . گاهی اوقات نگین های پیاده ی یادگاری از پدربزرگ ها ، شهداء ، نگین های متبرک شده در زیارت حریم و حرم ائمه معصومین علیهم السلام ، انگیزه هایی هستند که میخواهیم یک نگین را همیشه همراه داشته باشیم و به انگشتر تبدیل کنیم . گاهی هم ممکن است سنگ گرانبهایی داشته باشید که با رکاب شدن ارزش واقعی خود را پیدا خواهد کرد . در این موارد میتوانید با ارسال نگین برای ما و سفارش ساخت رکاب ، یک رکاب فاخر دست ساز تحویل بگیرید .

 

جواهرسرا با تیم متخصص و هنرمند در زمینه های طراحی ، سنگ تراشی ، حکاکی ، رکاب سازی ، مخراج کاری و قلمزنی آماده است تا انگشتر مد نظر شما را آنگونه که شما میپسندید بسازد . کافیست از طریق پیام رسان واتس اپ یا تلگرام سفارش دهید .

توجه داشته باشید که جواهرسرا مجموعه ای است از دفاتر فنی طراحی ، کارگاه های گوهرتراشی ، حکاکی ، رکاب سازی و قلمزنی و آمادگی لازم را برای طراحی و تولید سفارش ساخت انگشتر شما دارد و به جرات ادعا میکنیم هر طرحی که در ذهن دارید را میسازیم .

برای اطلاع از تعرفه و قیمت ساخت انگشتر نقره دست ساز کلیک کنید

 

تعرفه و قیمت سفارش ساخت انگشتر نقره دست ساز

در جواهرسرا میتوانید صد ها محصول طراحی و تولید شده ی انگشتر دست ساز را مشاهده و منطبق با سلیقه و نیاز خود سفارش دهید . اما برای شروع پیشنهاد میکنیم چند خط در باره ی مدل های کلی رکاب نقره دست ساز بخوانید و بصورت کلی اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید :

مدل های رکاب نقره دست ساز

همچنین پیشنهاد میکنیم اگر برای انتخاب متن حکاکی تردید دارید این مطلب را هرگز از دست ندهید :

نقش نگین انگشتر ائمه معصومین علیهم السلام

 

گروه فرهنگی هنری جواهرسرا یکی از برندهای شناخته شده در زمینه جواهرات و هنرهای ایرانی – اسلامی است که از سال 1387 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نموده است. همواره اصلی‌ترین هدف این گروه هنری احیاء و معرفی هنر حکاکی، قلمزنی، رکاب‌سازی و تراش سنگ و جواهرات است و در این راه ضمن ایجاد اشتغال برای هنرمندان محترم از طراحی‌های کارشناسانه و علمی مدد جسته است.

نظر خود را بنویسید

با ما همراه باشید

با عضویت در خبرنامه جواهرسرا از تخفیفات و اخبار جدید ترین محصولات مطلع شوید
ثبت شماره همراه
ما در جواهرسرا ، هُنر عرضه میکنیم
close-link