به فروشگاه جواهرسرا خوش آمدید …

جواهرسرا یک فروشگاه تخصصی و معتبر در زمینه طراحی ، ساخت و فروش زیور آلات است که به همکاری شما نیاز دارد تا خدمات مطلوب تری به مشتریان خود عرضه نماید .

اگر برای فروش یا معاوضه یا همکاری آمده اید ما آماده ایم

با ما در تماس باشید…

همکاری با جواهرسرا

رکاب سازی

جواهرسرا از همه اساتید محترم سازنده رکاب دست ساز دعوت به همکاری مینماید .

چنانچه در زمینه ساخت انگشتر ، گردن آویز و دستبند با آلیاژ های نقره و فدیوم مهارت دارید میتوانید طی تماس با ما و ارسال نمونه کار ها با ذکر مبلغ دستمزد و مدت زمان تحویل ، به شماره ( 09190670057 ) از طریق پیامرسان واتس اپ یا تلگرام ، همکاری با جواهرسرا را آغاز نمایید .

حکاکی

جواهرسرا از همه اساتید محترم حکاکی دعوت به همکاری مینماید .

چنانچه در زمینه حکاکی یا طراحی شمایل بر روی سنگ های جواهری مهارت دارید میتوانید طی تماس با ما و ارسال نمونه کار ها با ذکر مبلغ دستمزد و مدت زمان تحویل ، به شماره ( 09190670057 ) از طریق پیامرسان واتس اپ یا تلگرام ، همکاری با جواهرسرا را آغاز نمایید .

 

سنگ تراشی

جواهرسرا از همه اساتید محترم سنگ تراش دعوت به همکاری مینماید .

چنانچه در زمینه تراش سنگ های جواهری  مهارت دارید میتوانید طی تماس با ما و ارسال نمونه کار ها با ذکر مبلغ دستمزد و مدت زمان تحویل ، به شماره ( 09190670057 ) از طریق پیامرسان واتس اپ یا تلگرام ، همکاری با جواهرسرا را آغاز نمایید .

 

قلمزنی

جواهرسرا از همه اساتید قلمزنی دعوت به همکاری مینماید .

چنانچه در زمینه قلمزنی بر روی نقره و فدیوم در سبک های مختلف مینیاتوری و عمیق مهارت دارید میتوانید طی تماس با ما و ارسال نمونه کار ها با ذکر مبلغ دستمزد و مدت زمان تحویل ، به شماره ( 09190670057 ) از طریق پیامرسان واتس اپ یا تلگرام ، همکاری با جواهرسرا را آغاز نمایید .

بازاریابی

جواهرسرا از دوستان فعال در زمینه بازاریابی دعوت به همکاری مینماید .

چنانچه در زمینه بازاریابی ، تبلیغات و تجارت الکترونیک مهارت دارید میتوانید طی تماس با ما و ارسال رزومه و سوابق موفق ، به شماره ( 09190670057 ) از طریق پیامرسان واتس اپ یا تلگرام ، همکاری با جواهرسرا را آغاز نمایید .

آدرس پستی و تلفن تماس

آدرس

جواهرسرا فروشگاه اینترنتی معتبر دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره و دارای مجوز فعالیت مجازی از مرکز فناوری اطلاعات میباشد و فقط به صورت اینترنتی اقدام به فروش محصولات مینماید . اما در صورت تمایل میتوانید طی تماس با ما و اعلام شناسه محصول انتخاب شده ، بعد از هماهنگی ساعت و تاریخ مراجعه بصورت حضوری اقدام به خرید محصولات جواهرسرا نمایید .

 

آدرس پستی : شهر جدید پرند ، بلوار چمران روبروی بازار روز ایمان پلاک 14 واحد 1 . کدبستی : 1899633811

تماس تلفنی

در صورت تمایل میتوانید با شماره تلفن ( 09190670057 ) تماس حاصل نموده یا اقدام به ارسال پیامک نمایید . فروشگاه جواهرسرا طی بیست و چهار ساعت شبانه روز آماده ی خدمت رسانی مجازی به شما عزیزان است .