به فروشگاه جواهرسرا خوش آمدید …

اینجا میتوانید محصول مورد علاقه خود را پیدا کنید

اگر برای خرید آمده اید یا خیال راحت خرید کنید

اگر برای فروش یا معاوضه یا همکاری آمده ایم ما آماده ایم

با ما در تماس باشید…

راه های ارتباط از طریق شبکه های مجازی

واتس اپ

برای ارتباط از طریق ( واتس اپ ) با ذخیره ی شماره (09190670057) برای ما پیام ارسال کنید .

 

 

تلگرام

برای ارتباط با ما از طریق تلگرام تصویر زیر را لمس کنید یا با ذخیره ی شماره تلفن (09190670057) در این نرم افزار برای ما پیام ارسال کنید .

کانال تلگرام

برای مشاهده کانال جواهرسرا در نرم افزار تلگرام و عضویت در کانال تصویر زیر را لمس کنید.

 

اینستاگرام

برای مشاهده ، عضویت و ارسال دایرکت به ما از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام تصویر زیر را لمس کنید یا عبارت جواهرسرا را در این نرم افزار جست و جو کنید .

 

آدرس پستی و تلفن تماس

آدرس

جواهرسرا فروشگاه اینترنتی معتبر دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره و دارای مجوز فعالیت مجازی از مرکز فناوری اطلاعات میباشد و فقط به صورت اینترنتی اقدام به فروش محصولات مینماید . اما در صورت تمایل میتوانید طی تماس با ما و اعلام شناسه محصول انتخاب شده ، بعد از هماهنگی ساعت و تاریخ مراجعه بصورت حضوری اقدام به خرید محصولات جواهرسرا نمایید .

 

آدرس پستی : شهر جدید پرند ، بلوار چمران روبروی بازار روز ایمان پلاک 14 واحد 1 . کدبستی : 1899633811

تماس تلفنی

در صورت تمایل میتوانید با شماره تلفن ( 09190670057 ) تماس حاصل نموده یا اقدام به ارسال پیامک نمایید . فروشگاه جواهرسرا طی بیست و چهار ساعت شبانه روز آماده ی خدمت رسانی مجازی به شما عزیزان است .

مجوز های فعالیت

نماد اعتماد

جواهرسرا دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره میباشد که با مراجعه به انتهای هر صفحه میتوانید با کلیک روی نماد یا مراجعه به سایت نماد اعتماد الکترونیک و استعلام نام جواهرسرا ، اطلاعات نماد را مشاهده نمایید .

ساماندهی

جواهرسرا دارای نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال میباشد و از وزارت صنعت معدن و تجارت دارای مجوز فعالیت میباشد . با مراجعه به وبسایت ساماندهی میتوانید تاریخچه فعالیت جواهرسرا را مشاهده نمایید .

 

روش های فروش

فروش اینترنتی

شما میتوانید با انتخاب محصول مورد نظر از میان صد ها محصول موجود در جواهرسرا با انتخاب گزینه ی افزودن به سبد خرید > ادامه جهت تسویه حساب >ثبت سفارش و در نهایت پرداخت مبلغ سفارش ، محصول مورد نظر را خریداری کرده و از طریق ارسال رایگان با پست پیشتاز ظرف چهل و هشت ساعت کاری تحویل بگیرید .

ساخت سفارشی

جواهرسرا مجوعه ای از کارگاه های تولید و توزیع محصولات دست ساز است و شما میتوانید محصولی که در ذهن دارید یا از میان محصولات ناموجود پسندیده اید و یا حتی از سایت های دیگر پسندیده اید را برای ما ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن ساخته و تحویل شود .

 

معاوضه

جواهرسرا آماده ی معاوضه کالا به کالا با شماست . کافیست تصویر انگشتر خود را همراه با قیمت بعلاوه ی شناسه محصولی که پسندیده اید را برای ما ارسال نمایید .