حلقه ازدواج ایرانی بخریم یا فرنگی؟

حلقه ازدواج ایرانی بخریم یا فرنگی؟

حلقه ازدواج ایرانی بخریم یا فرنگی؟

زیبا ترین حلقه های ازدواج مربوط به چه کسانی بوده ؟ حلقه های ازدواج افراد مشهور کدامند ؟ داستان حلقه ازدواج ترامپ چیست ؟ گران قیمت ترین حلقه ازدواج ! زیبا ترین حلقه های نامزدی در بین ستارگان هالیوودی ؟!

اینها چند جمله از بیشترترین سرچ های ایرانیان فارسی زبان با موضوع حلقه ازدواج است و ما بعنوان یکی از کوچک ترین مجموعه های فرهنگی عرضه کننده جواهرات و هنر ایرانی بابت کم کاری در معرفی حلقه ازدواج ایرانی خجالت زده ایم . چرا که معتقدیم اگر ما در معرفی هنر ایرانی کمکاری نمیکردیم جایی برای جست و جوی جوانان به دنبال حلقه ستاره های هالیوود باقی نمیماند .

تفاوت فرهنگ ایرانی و غربی

یکی از تفاوت های مهم در فرهنگ مصرف بین فرهنگ ایرانی و فرهنگ غربی هنر است . فراموش نکنید هنر گمشده ی هر انسانی است و جای این گمشده در نگاه غربی آنقدر خالیست که گویا به قبر فراموشی رفته است . در مقابل ، آنچه روح آنان را جلا میدهند الماس های گران قیمت خالی از هنر و حلقه های طلای بی روح ماشینی ساز است .

ازدواج در فرهنگ و رسوم ایرانیان آغاز یک معماری هنرمندانه است که هر یک از دختر و پسر خشک و بی روح دیروز را به هنرمندانی مبدل میسازد که قرار است با زیبایی و آرامش و روح با لطافتشان بنایی زیبا ، آرام و با روح و لطافت بسازند . انتخاب حلقه های زیبایی که توسط اساتید هنرمند برجسته ساخته میشوند میتواند آغاز این راه طولانی باشد . اما فرهنگ بی روح غربی با ترویج حلقه های سرد و مرده ی خود که ارزش آن به آلیاژ بکار رفته اش هست این زوج نگون بخت را از روز اول گرفتار چشم و هم چشمی و بیماری مادی گرایی میکند و هرگز اجازه نمیدهد غیر از ستارگان هالیوود کسی بتواند بهترین حلقه را داشته باشد و از داشته ی خود راضی باشد . چرا که زوج جوان دائما داشته ی خود را با آنها مقایسه میکنند و دائما حسرت زده میمانند …

چرا تاریخ هنر را فراموش کردیم ؟

اگر دوران سلطنت حکومت پهلوی را که سرشار از باور های تحقیر آمیز برای فرهنگ ایرانی و کپی برداری بدون خودباوری از فرهنگ غربی است را در نظر نگیریم ، تاریخ این مرز و بوم همیشه سرشار بوده از هنر . هنر ساخت انگشتر حالا به اوج خود رسیده است .

کافیست برای مشاهده و انتخاب مدل حلقه یا انگشتر مورد نیازتان از محصولات ما دیدن کنید و آنچه را انتخاب کردید سفارش دهید …

نظر خود را بنویسید

با ما همراه باشید

با عضویت در خبرنامه جواهرسرا از تخفیفات و اخبار جدید ترین محصولات مطلع شوید
ثبت شماره همراه
ما در جواهرسرا ، هُنر عرضه میکنیم
close-link