بهترین رکاب ساز انگشتر ایران

بهترین رکاب ساز انگشتر ایران

بهترین رکاب ساز انگشتر ایران کیست؟ همیشه گران ترین ها بهترین هستند ؟ با چه معیاری بهترین ها را تشخیص دهیم ؟ چرا بهترین رکاب ساز انگشتر ایران حاج حسین جدی است ؟

اینها رایج ترین سوالاتی است که باید پاسخ داده شوند اما مهمترین سوال اینجاست که بهترین رکاب ساز برای چه کسی ؟ برای فروشندگان و کاسب های بازار انگشتر شاید بهترین رکاب ساز کسی است که حاشیه ی سود بیشتری ارائه میکند . مثلا آقای فلانی رکاب را پانصد هزار تومان به همکاران میفروشد و یک میلیون و پانصد هزار تومان به مشتریان مصرف کننده . این موضوعی است که بعضا همکاران را وادار میکند تا از ایشان بعنوان بهترین رکاب ساز انگشتر ایران معرفی کنند . یا برای مشتریان و مصرف کنندگان انگشتر ؟ اینجاست که باید بدانیم تبلیغات زیاد و اصطلاحا ( اسم در کردن ) معیار شناخت بهترین رکاب ساز نیست …

معیار های تشخیص بهترین رکاب ساز انگشتر

برای شناخت بهترین رکاب ساز باید معیار های بهترین رکاب های انگشتری را بشناسیم .ما در این مقاله قصد داریم این معیار ها را به اختصار و به صورت تیتر وار بشماریم .

  • ساخت رکاب به شیوه ی خاک ماسه ( دست ساز تهرانی )
  • استفاده از عیار بالا برای نقره
  • دقت در زوایای اره کاری
  • دقت در گوارسه
  • دقت در مخراجی نگین

برای مشاهده ی گالری انگشتر های دست ساز جواهرسرا اینجا کلیک کنید . اگر درباره ی بهترین رکاب ساز انگشتر ایران میخواهید بیشتر بدانید روی تصویر زیر کلیک کنید .

https://www.jawahersara.com/wp-content/uploads/2021/10/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86.jpg

نظر خود را بنویسید

با ما همراه باشید

با عضویت در خبرنامه جواهرسرا از تخفیفات و اخبار جدید ترین محصولات مطلع شوید
ثبت شماره همراه
ما در جواهرسرا ، هُنر عرضه میکنیم
close-link