انگشتر حلقه ازدواج مذهبی و سنتی دست ساز

انگشتر حلقه ازدواج مذهبی و سنتی دست ساز

انگشتر حلقه ازدواج مذهبی و سنتی دست ساز

انگشتر حلقه ازدواج مذهبی و سنتی دست ساز را چقدر میشناسید ؟

هر یک از ما شاید ده ها انگشتر در طول عمر خود عوض کرده باشیم اما انگشتر حلقه ازدواج را یک بار انتخاب میکنیم و ده ها سال در دست میکنیم و انشاءالله یادگاری ارزشمندی خواهد شد برای فرزندانمان …

پس این حلقه را دست کم نگیرید …

امروزه بیشتر زوج ها جوان به تهیه ی حلقه طلا با نگین های الماس برلیان برای بانوان و حلقه پلاتین با نگین های الماس برلیان برای آقایان علاقه مند هستند و همچنین معتقدند از آنجا که یک بار فقط حلقه تهیه میکنند اشکالی ندارد اگر سنگ های ریزی که فروشنده میگوید اینها الماس هستند قیمت را چند برابر کند . آنها گمان میکنند الماسی که خریداری کرده اند مثل وزن طلا هایشان همانقدر ارزش دارد که هزینه کرده اند . نهایتا بیست درصد کمتر …

اما با یک حساب سر انگشتی و یک مقایسه ی کوتاه متوجه خواهید شد هزینه کردن برای یک ست حلقه ی طلا یا پلاتین چقدر با هزینه کردن برای یک ست انگشتر حلقه ازدواج دست ساز متفاوت است . مهم ترین تفاوت میان این دو به هنر باز میگردد . حلقه های طلا اگرچه از هنر طراحی برخوردارند اما فقط از هنر طراحی برخوردارند و از آنجا که طراحی آن برای تعداد زیادی حلقه بوده است ارزشی ندارد . در واقع چیزی بیشتر از ارزش آلیاژ آنها ارزشمند نیست .

این موضوع مهم ترین عامل ارزش انگشتر های حلقه دست ساز است که متاسفانه بدلیل هجوم فرهنگ خشک و مرده ی غربی کسی به آن توجه نمیکند . فراموش نکنید هنر گمشده ی انسان است .

هنر ، عامل ارزشمندی یک اثر دست ساز

ارزش اصلی یک اثر هنری به هنرِ هنرمند آن است و نه به آلیاژ آن . اگر چه آلیاژ هم اهمیت بسزایی دارد . برای مثال توجه کنید به یک نقاشی هنرمندانه بر روی یک بوم کم ارزش در مقایسه با یک کپی ماشینی از یک تصویر بر روی طلا … گاهی یک بوم نقاشی صد ها و هزاران برابر طلا ارزشگذاری میشود و این اهمیت گمشده ی انسان هاست . هنر …

تصاویری که مشاهده میکنید ست انگشتر حلقه زنانه ، مردانه و گردن آویز کودک است که پس از سفارش مشتری گرامی ما و انتخاب مدل ، سنگ و متن  (جانی و دلی ای دل و جانم همه تو ) حکاکی توسط تیم همکاران جواهرسرا طراحی و تولید شده است .

حلقه ازدواج مذهبی

پیشنهاد ما به جوانان مذهبی که قصد ازدواج دارند ، تمسک جستن از ائمه اطهار در تمام مراحل ازدواج است . چقدر زیبا خواهد شد اگر هنگامی که به حلقه ازدواج خود نگاه میکنید بجای این که خاطره ی مبالغ سنگینی که هزینه کرده اید و برلیان های بی ارزشی که خریده اید در ذهنتان مرور شود ، ذکر ائمه معصومین بر لبان شما جاری شود .

نام این محصول را میگذاریم حلقه ازدواج مذهبی

حلقه های ازدواج مذهبی را سعی میکنیم مانند حلقه های ازدواج رایج بسیار سبک و ظریف بسازیم تا با نمونه ی حلقه ی عروس هم سازگاری داشته باشد . خواه حلقه ی عروس نیز مذهبی باشد و خواه از انواع حلقه های رایج . شما میتوانید حلقه ازدواج عروس را تهیه کرده سپس عکس و طرح خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا حلقه دامادی خود را در همان طرح و مدل حلقه عروس دریافت نمایید.

این حلقه ازدواج را در کنار حلقه های بسیار دیگری جهت نمونه به نمایش میگذاریم و شما میتوانید هر نوع و طرح و ذکر و کیفیتی که اراده فرمودید را سفارش دهید و طی مدت دو ماه دریافت نمایید .

به انگشتر های زیر توجه کنید . اینها مدل های دیگری از حلقه ازدواج مذهبی و سنتی هستند که در جواهسرا تولید شده و به فروش میرسند اما مدل ها به این تعداد محدود نمیشوند . بلکه شما میتوانید هر مدلی را که پسندیدید با یک تماس ساده با ما در میان بگذارید و انگشتر ساخته شده را تحویل بگیرید …

در انگشتر های مذهبی مهم تر از سبک ساخت حلقه و رنگ سنگ ، متن حکاکی است که هر ذائقه ای با توجه به نیاز روحی خود ذکر مخصوص به خود را انتخاب میکند . شاید کسی با ( یا علی و یا زهرا ) متحاج تر از هر ذکر دیگری باشد و یا شاید کسی به یاد آوری دائم ( حسبنا الله ) محتاج تر باشد .

 

نظر خود را بنویسید

با ما همراه باشید

با عضویت در خبرنامه جواهرسرا از تخفیفات و اخبار جدید ترین محصولات مطلع شوید
ثبت شماره همراه
ما در جواهرسرا ، هُنر عرضه میکنیم
close-link