ساخت انگشتر نقره سفارشی در تهران

ساخت انگشتر نقره سفارشی در تهران

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که انگشتری دیده باشید که سنگ زیبایی دارد اما با رکاب ضعیف . یا رکاب و سنگ خوب اما حکاکی یا قلمزنی ضعیف . شاید هم صد ها انگشتر دیده اید که از هر کدام یک ویژگی را پسندیده اید و میخواهید یک انگشتر سفارشی برای خودتان بسازید . اگر چه تعداد انگشتر های دست ساز به نسبت تنوع مدل رکاب و اذکار حکاکی و انواع سنگ های معدنی غیر قابل شمارش است اما اگر دقیقا همان چیزی که مدّ نظر دارید هم باشد بسیار تفاوت دارد با انگشتری که منحصرا برای شما ساخته شده است .

فرایند ساخت انگشتر نقره سفارشی

گروه هنری جواهرسرا علاوه بر معرفی ، عرضه و فروش حرفه ای انگشتر نقره دست ساز ، هنر حکاکی و قلمزنی ، بصورت تخصصی به شناسایی و عقد قرارداد با هنرمندان همسو با صنعت انگشترسازی نیز نموده است و آمادگی ساخت سفارشی انگشتر مورد نظر شما مشتریان گرامی را دارد . جواهرسرا از آنجا که سبک های انگشتر سازی بسیار گسترده هستند و نمیتوان بهترین سازنده های رکاب و هنرمندان خطاط و حکاک و قلمزنی در سبک های مختلف را یکجا جمع کرد ، با شناسایی و عقد قرارداد با بهترین های این صنعت در سراسر کشور با توجه به نوع و سبک سفارش ، از ایشان تقاضای هنرنمایی میکند .

انگشتر سازی تهران

یکی از دغدغه های مهم اهالی محترم هر یک از استان های کشور عزیزمان شناخت انگشتر سازی های معتبر در شهر یا استانشان است . اما هنر انگشتر سازی آنقدر گسترده ، پیچیده و دارای ظرافت هایی در زمینه های مختلف مانند سنگ تراشی ، رکاب سازی ، حکاکی و قلمزنی است که نمیتوان ادعا کرد یک مجموعه یا کارگاه در تهران یا دیگر استان ها مانند مشهد یا قم یا شیراز و اصفهان وجود دارد که تمام این اساتید را یکجا جمع کرده و حاصل هنر ایشان را که در نهایت یک انگشتر نقره دست ساز خواهد بود را ارائه میدهد .

فروشگاه اینترنتی جواهرسرا برای حل این مشکل با شناسایی و عقد قرارداد با هنرمندان برجسته در سراسر کشور این مشکل را حل کرده است . به این صورت که کافیست آنچه مد نظر دارید را از طریق تماس با ما در شبکه های مجازی در میان بگذارید . بلافاصله کارگاه طراحی انگشتر جواهرسرا وارد عمل خواهد شد و به فراخور سفارش شما پس از تهیه ی سنگ مورد پسندتان ، آن را برای بهترین رکاب ساز در هرکجای کشور که باشد ارسال میکند ، سپس انگشتر را برای حکاک ، قلمزن و مخراج کار ارسال میکند و پس از طی مراحل ساخت انگشتر را تحویل مشتری گرامی خواهد نمود . کافیست با ما تماس بگیرید .

مدل های رکاب نقره دست ساز

به صورت کلی مدل های رکاب را میتوان تقسیم بندی کرد به مدل های مفتولی ، صفوی ، فیلی و سه بعدی

بع تصاویر زیر دقت کنید :

اگر این رکاب ها را بدون ظرافت ها و مدل های ایجاد شده توسط ارّه و سوهان را تصور کنید به ترتیب مدل های صفوی ، مفتولی ، سه بعدی و فیلی را خواهید دید . این مدل ها با توجه به نوع طرحی که روی هر کدام اجرا میشود اسم های جدیدی نیز میگیرند که شمردن تمام آنها کار راحتی نیست .

به عنوان مثال تعدادی از مدل های صفوی و فیلی را برایتان آماده کرده ایم . به این تصاویر نگاه کنید :

البته رکاب های صفوی به این مدل ها محدود نمیشوند و صد ها مدل از آن های ساخته شده و با یک جست و جوی ساده در اینترنت یا در فروشگاه جواهرسرا میتوانید به تعداد زیادی از آن دست پیدا کرده و در صورت تمایل هرمدلی را که پسندیدید سفارش دهید .

مدل های رکاب فیلی را نیز میتوان به پنج دسته ی کلی تقسیم کرد . رکاب فیلی پنبه یا ساده ، رکاب فیلی شبکه ، رکاب های فیلی خیاره ای ، رکاب های فیلی شیخ احمدی و رکاب فیلی سوهانی . به مدل های زیر توجه کنید .

ما در این مقاله تلاش کردیم بصورت کلی مدل های رکاب دست ساز ایرانی را معرفی کنیم اگر چه تعداد مدل ها غیر قابل شمارش است اما اصولا سایر مدل های موجود ذیل این مدل ها جای میگیرند . بعنوان مثال طرح هایی مثل صدفی نوعی از فیلی خیاره ای هستند یا طرح هایی مثل رولکسی نوعی از رکاب های فیلی سوهانی هستند . برای دیدن طرح های بیشتر از مدل هایی که معرفی شد میتوانید با یک جست و جوی ساده بیش از ششصد طرح در جواهرسرا و صد ها طرح در اینترنت ببینید و هر مدلی که خواستید را سفارش دهید …

همچنین برای دیدن مدل ست حلقه ازدواج مذهبی و سنتی دست ساز این پست را مطالعه کنید :

انگشتر حلقه ازدواج دست ساز مذهبی و سنتی

ارزش اصلی یک اثر هنری به هنرِ هنرمند آن است و نه به آلیاژ آن . اگر چه آلیاژ هم اهمیت بسزایی دارد . برای مثال توجه کنید به یک نقاشی هنرمندانه بر روی یک بوم کم ارزش در مقایسه با یک کپی ماشینی از یک تصویر بر روی طلا … گاهی یک بوم نقاشی صد ها و هزاران برابر طلا ارزشگذاری میشود و این اهمیت گمشده ی انسان هاست . هنر …

تصاویری که مشاهده میکنید ست انگشتر حلقه زنانه ، مردانه و گردن آویز کودک است که پس از سفارش مشتری گرامی ما و انتخاب مدل ، سنگ و متن  (جانی و دلی ای دل و جانم همه تو ) حکاکی توسط تیم همکاران جواهرسرا طراحی و تولید شده است .

حلقه ازدواج مذهبی

پیشنهاد ما به جوانان مذهبی که قصد ازدواج دارند ، تمسک جستن از ائمه اطهار در تمام مراحل ازدواج است . چقدر زیبا خواهد شد اگر هنگامی که به حلقه ازدواج خود نگاه میکنید بجای این که خاطره ی مبالغ سنگینی که هزینه کرده اید و برلیان های بی ارزشی که خریده اید در ذهنتان مرور شود ، ذکر ائمه معصومین بر لبان شما جاری شود .

نام این محصول را میگذاریم حلقه ازدواج مذهبی

حلقه های ازدواج مذهبی را سعی میکنیم مانند حلقه های ازدواج رایج بسیار سبک و ظریف بسازیم تا با نمونه ی حلقه ی عروس هم سازگاری داشته باشد . خواه حلقه ی عروس نیز مذهبی باشد و خواه از انواع حلقه های رایج . شما میتوانید حلقه ازدواج عروس را تهیه کرده سپس عکس و طرح خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا حلقه دامادی خود را در همان طرح و مدل حلقه عروس دریافت نمایید.

این حلقه ازدواج را در کنار حلقه های بسیار دیگری جهت نمونه به نمایش میگذاریم و شما میتوانید هر نوع و طرح و ذکر و کیفیتی که اراده فرمودید را سفارش دهید و طی مدت دو ماه دریافت نمایید .

به انگشتر های زیر توجه کنید . اینها مدل های دیگری از حلقه ازدواج مذهبی و سنتی هستند که در جواهسرا تولید شده و به فروش میرسند اما مدل ها به این تعداد محدود نمیشوند . بلکه شما میتوانید هر مدلی را که پسندیدید با یک تماس ساده با ما در میان بگذارید و انگشتر ساخته شده را تحویل بگیرید …

در انگشتر های مذهبی مهم تر از سبک ساخت حلقه و رنگ سنگ ، متن حکاکی است که هر ذائقه ای با توجه به نیاز روحی خود ذکر مخصوص به خود را انتخاب میکند . شاید کسی با ( یا علی و یا زهرا ) متحاج تر از هر ذکر دیگری باشد و یا شاید کسی به یاد آوری دائم ( حسبنا الله ) محتاج تر باشد .

نظر خود را بنویسید

با ما همراه باشید

با عضویت در خبرنامه جواهرسرا از تخفیفات و اخبار جدید ترین محصولات مطلع شوید
ثبت شماره همراه
ما در جواهرسرا ، هُنر عرضه میکنیم
close-link